Domů

O NÁS

Zde naleznete kontaktní informace a představení našeho týmu.

KONTAKT

  • Školská 444, 281 02, Cerhenice
  • Provoz zŠ: 7.30 – 16.00
  • IČO: 06 831 711
  • ID datová schránka: ka4akja
  • email: info@abaskolka.cz

VEDENÍ

ŘEDITELKA

Kristýna Hrdá

Kristýna je ředitelkou školy a stojí za jejím odborným i koncepčním vedením. Vystudovala psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a absolvovala studium pro ředitele škol a školských zařízení. V oblasti aplikované behaviorální analýzy (ABA) se dlouhodobě vzdělává – mimo jiné absolvovala kurz RBT/IBA na Florida Institute of Technology a dále studuje program Behaviorální analytik na Masarykově univerzitě v Brně. Pravidelně se účastní odborných konferencí a kurzů, jako například EBIC pod vedením Francesca degli Espinozy.

Jejím cílem je vytvářet školu, která propojuje odborné poznatky s laskavým přístupem k dětem i zaměstnancům a podporuje rozvoj každého jednotlivce podle jeho potřeb a možností.

ZÁSTUPKYNĚ ŘEDITELKY​

Tereza Kautská

Tereza působí jako zástupkyně ředitelky a učitelka ve třídě Snílků. Vystudovala předškolní a mimoškolní pedagogiku a následně studuje speciální pedagogiku. Absolvovala kurz aplikované behaviorální analýzy (ABA) a navazující vzdělávací programy pod záštitou Masarykovy univerzity v Brně, stejně jako základní kurz pozitivní behaviorální podpory (PBS). Ve své práci spojuje odborné znalosti se silným citem pro individualitu každého dítěte. S dětmi pracuje trpělivě, empaticky s respektem a důrazem na rozvoj jejich samostatnosti.

PEDAGOGOVÉ

Helena Hourová

Helena vystudovala speciální pedagogiku na Univerzitě Palackého v Olomouci a absolvovala kurz aplikované behaviorální analýzy na Masarykově univerzitě v Brně. Má bohatézkušenosti s vedením třídy i se zpracováním školních a individuálních vzdělávacích plánů. Dovýuky přináší kreativitu, porozumění a hluboký zájem o potřeby každého dítěte. Neustále se vzdělává a hledá nové cesty, jak dětem co nejlépe pomoci rozvíjet jejich potenciál.

Barbora Volejníková

Barbora je absolventkou speciální pedagogiky na Univerzitě Hradec Králové a dále studuje navazující obor resocializační pedagogika na Univerzitě Pardubice. Zkušenosti získala v různých zařízeních zaměřených na péči o osoby se znevýhodněním, a to i během  zahraničních stáží. Ve třídě vytváří přátelskou, respektující atmosféru, kde se každé dítě cítí přijato. Její empatie a schopnost přizpůsobit prostředí individuálním potřebám dětí jsou základem její práce.

ASISTENTI PEDAGOGA

Daniela Dočkalová

Daniela absolvovala kurz asistenta pedagoga a studuje předškolní a mimoškolní pedagogiku. Již několik let působí v prostředí školy pracující s principy aplikované behaviorální analýzy. Ve své práci spojuje kreativitu, empatii a pečlivost, díky čemuž dokáže citlivě reagovat na potřeby každého dítěte. Je oporou týmu i dětí a přináší do třídy klidnou a pozitivní energii.

Lucie Sichová

Lucie je absolventkou kurzu asistenta pedagoga. Vyniká empatií, samostatností a zájmem o speciální pedagogiku. S dětmi pracuje s trpělivostí a porozuměním a pomáhá vytvářet prostředí, ve kterém se mohou rozvíjet podle svých možností i potřeb. Její laskavý přístup přispívá k pocitu bezpečí a pohody ve třídě.

Petra Smejkalová

Petra absolvovala kurz asistenta pedagoga a má zkušenosti s prací s dětmi s poruchou autistického spektra. Je samostatná, zodpovědná a zajímá se o principy aplikované behaviorální analýzy a vzdělávání lidí s PAS. Ve své práci propojuje porozumění, klid a systematický přístup, díky čemuž pomáhá dětem zvládat nové výzvy a růst v jejich vlastním tempu.

Jana Vlasáková

Jana vystudovala sociální práci a má dlouholeté zkušenosti z různých zařízení zaměřených na péči o děti s poruchou autistického spektra. Absolvovala také kurz bazální stimulace, který využívá při podpoře rozvoje dětí v každodenních činnostech. Její přirozená trpělivost, profesionalita a porozumění individuálním potřebám dětí dělají z Jany nepostradatelnou členku týmu.

PROVOZNÍ PRACOVNÍCI

Pavlína Pavelková

Pavlína pracuje jako hospodářka základní školy. Zajišťuje organizaci a koordinaci provozních záležitostí a podílí se na plynulém chodu školy. Vyniká systematičností, spolehlivostí a vstřícným přístupem, díky čemuž je důležitou oporou pro celý tým.

Karel Sixta

Karel se stará o technické a provozní zázemí školy. Zajišťuje údržbu budov i venkovních prostor a pomáhá, aby prostředí školy bylo bezpečné, funkční a příjemné pro děti i zaměstnance. Je spolehlivý, ochotný a vždy připravený pomoci tam, kde je třeba.

Všichni pedagogičtí pracovníci naší školy se průběžně vzdělávají v oblasti aplikované behaviorální analýzy (ABA) i dalších souvisejících tématech. Rozvoj odborných kompetencí podporujeme prostřednictvím pravidelných interních školení, supervizí a účasti na externích vzdělávacích programech. Díky tomu dokážeme pružně reagovat na potřeby našich žáků a neustále zlepšovat kvalitu poskytované péče i výuky.

key

Zřizovatel:

Vulnus Curare, z.s., se sídlem Edvarda Beneše 495, 281 02, Cerhenice.

Ředitelka:

Kristýna Hrdá

Zástupkyně ředitelky:

Tereza Kautská

business-card

Telefon:

ředitelka:

730 140 817

zřizovatel:

605 283 808

E-mail:

info@abaskolka.cz